Наші щоденні звички мають значний вплив на довкілля, тож будьмо відповідальними – так можна переформулювати головний посил комунікаційної кампанії “Твої вчинки важать більше”, яку розпочали Міністерство екології та природних ресурсів України спільно із Міністерством інформаційної політики та Проектом ЄС Association4U. Кампанія спрямована на підтримку Екостратегії 2030, а саме досягнення цілі 1 «Формування в суспільстві екологічних цінностей і засад сталого споживання і виробництва».

На разі створено та презентовано три анімаційні ролики присвячені ощадливому використанню води, сортуванню відходів та зменшенню використання одноразового пластику, що демонструватимуться як соціальна реклама на загальнонаціональних та регіональних телеканалах, у кінотеатрах, потягах “Інтерсіті” та в мережі інтернет.

З одного боку, рекомендації, які дають автори роликів, надзвичайно прості і не потребують особливих зусиль, з іншого, запит, сформований буденними звичками критичної маси громадян, сприятиме розвитку більшої кількості екологічних послуг та інфраструктури в межах цілої країни. І на підтримку проведення такої інформаційної кампанії наведемо кілька цифр нашого соціологічного опитування: більше 80% українців вважають, що всесвітньої екологічної катастрофи не уникнути без зміни ставлення до природи, більше 52% визнають, що роблять недостатньо для довкілля і при цьому кожен четвертий відносить екопросвіту до найбільш ефективних способів вирішення екологічних проблем.